22 Kasım 2010 Pazartesi

K-dokuz - Vega




K-dokuz - Vega şarkı sözü, K-dokuz - Vega dinle, K-dokuz - Vega indir, K-dokuz - Vega video klip klibi izle


K-dokuz - Vega


Yüzüme ne kadar sert
Yüzüme ne kadar tatli
Bakarsan bak dert ya bakmazsan
Geldim, gördüm, sen! dediysem
Zor dünyamin takdiriysen
iimdi sihrim sonra zehrim olabilirsin
Yüzüme ne kadar sert
Yüzüme ne kadar tatli bakarsan bak dert
Bakmazsan daha kötü
Yine sen gel sen olsan
Bana bile bile ier olsan
Dibe vursam, dip olsam
Dibe vura vura yorulsam
Ben bu dertten (yok!) ölmem ama
Arada bir defa da çek fiiimi lütfen
Elimi ne kadar sert
Elimi ne kadar tatli tutarsan tut dert
Tutmazsan daha kötü
Yine sen gel sen olsan
Bana bile bile ier olsan
Dibe vursam, dip olsam
Dibe vura vura yorulsam
Ben bu dertten ölmem ama
Arada bir defa da çek fiiimi lütfen

Söyleyen : Vega

0 yorum:

Yorum Gönder