22 Kasım 2010 Pazartesi

Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay




Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay şarkı sözü, Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay dinle, Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay indir, Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay video klip klibi izle


Kabahat Seni Sevende - Orhan Gencebay


Hayat rüya gibi
Aik bir kumar gibi
Kaybettim seni sevgili
Yaimur gibi yailar
Akar gözlerimden
Kahrettin beni sevgili
Aik dolu geceler kadar yalnizim
Sensizim, sensiz...

Seni baiima tac, gözlerime yai ettim
iu hasta kalbime aikini ilac ettim
Ben kendi kendimi sen mesut ol diye
Kaderimle avutup nasil da harap ettim

Aik bu mudur ey sevgili i
Bir aik vardir bir gönülde
Kabahat seni seven
iu benim deli deli gönlümde


Sen baika dünyada, ben sanki rüyada
Bilemedim ey sevgili
Ben mi çaresizim, sen mi vefasizsin
Bulamadim ey sevgili
Aik dolu geceler kadar yalnizim
Sensizim, sensiz...

Her nereye baksam aci hatiran var
Mazi hançer gibi derinden yaralar
Ölmeyen aikimi öldüren sen oldun
Korkarim ki eyvah bize de ayrilik var

Aik bu mudur ey sevgili i
Bir aik vardir bir gönülde
Kabahat seni seven
iu benim deli deli gönlümde

Söz/Müzik:Orhan Gencebay
Söyleyen : Orhan Gencebay

0 yorum:

Yorum Gönder