22 Kasım 2010 Pazartesi

Kabahat - Serdar Ortaç




Kabahat - Serdar Ortaç şarkı sözü, Kabahat - Serdar Ortaç dinle, Kabahat - Serdar Ortaç indir, Kabahat - Serdar Ortaç video klip klibi izle


Kabahat - Serdar Ortaç


Kalbim zavalli bir kar tanesi
Çikmaz sokaklara düiüp eriyorum
Issiz gecemde yagmurun sesi
Zamansiz agladim biliyorum

Yüregim içindeki bu yalnizligi söküp atsa
Hiç korkmadan karanliga bir mum yaksa
Hayatimi bütün girenleri sileceiim
(Yarattiiim masal diyarlara gideceğim)

Kimse sana beni zorla sevde aiik ol demiyor
Allahtan yüreiim çok temiz ah kuriun iilemiyor
Yoksa ne nazara gelmiitim çoktan göze gelmiitim
Senden daha deli aklim varda düiman çatlatiyor

Seni öpmesi bile kabahat
Senin olmasi bile kabahat
Sana aşık olana inat
Hepsi birbirinden boş

Söyleyen : Serdar Ortaç

0 yorum:

Yorum Gönder